Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Aug 29, 2015

29.08.15~ Happy 6th Birthday Anakanda Aqil Jauhari

Semoga membesar dengan Bijak..

Semoga kejayaan sentiasa bersamamu anak..

Oh ..tetiba touching pulak nak buat entry ni..

Sebab Aqil saya tu sangatlah the besar one..

Dia kan..kalau saya cakap tak larat..saya letih..dia akan cakap..

"mommy meh Aqil bawakkan beg lagi satu tu" (bila dia nampak saya bawak beg berbanyak banyak..huhu..)

"mommy..cakap je nak buat ape?aqil buatkan.."

kemas rumah memang nombor satu..saya order je..aqil tolong susun bantal2 ni..sepahlah..

dia buat..

Menjelang birthday dia semalam pun, dia sangat mengharapkan saya akan buat surprise yang mengharukan dia tau..entahlah saya touching sangat..dia siap menggambarkan lagi keadaan itu..

"nantikan..mommy bawak kek..lepas tu semua orang nyanyi happy birthday Aqil..tiga bahasa tau..melayu.english n chinese..lepas tu semua orang tepuk tangan..yeayy"

so sweetkan..hopefully ape yang dia bayangkan akan menjadi kenyataan..InsyaALLAH..Amin!

Happy birthday sayang..

Semoga terus berjaya dunia akhirat dan menjadi doktor sebagai cita cita yang satu..Amin!


Throwback sikit gambar Aqil 3-4bulan dulu..


Photobucket

4 comments:

mila said...

hihi pndi lak dia imejin mcm tu.so mama kne tunaikn lh..xnk dia kecewa hihi

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

Happy belated bday aqil!!..alhamdulillah..gud boy sgt die..moga terus jadi anak n abang yg baik ya..

Aida..akak pon mintak maaf sbb lame tk dtg cni..blog akak pon kadang suam2 kuku jek..biasa akak buat lawatan balas kat orh2 yg tinggalkn komen..:p

kayyana said...

Aida wassap yana blek aida. Nset hang td. Tq

dalila said...

alahaiii..touchingnye bila dgr request dr besday boy..
happy birthday abg aqil..moga jd ank yg soleh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...