Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 8, 2015

Lepas Kenduri Ammar - Terus MC 2 Hari - Serpihan gambar kenduri

Assalammualaikum..

Hari tak boleh buat entry WW sebab ada banyak gambar nak share..so kena cerita sekali ..hehee..

Actually yang ni just serpihan je..selebihnya kita akan tempek bila dah dapat dari Official Photog ye..

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun hujan ribut sewaktu majlis bermula..sampaikan khemah hampir terbang ditiup angin kuat..Tapi alhamdulillah semuanya telah diselesaikan oleh orang-orang yang terlibat dan saya pon tak sempat nak tengok kejadian tu sebab Majlis Marhaban sedang berlangsung..

Nanti kita story mory ye pasal majlis tu lagi..bila sampai masanya..sebab sekarang ni Bussyyyy..sebab saya sangatlah sibuk sebab baru masuk kerja..

Sebenarnya saya berjangkit penyakit batuk dan selsema dari Medina..so almost 3 weeks saya batuk berkahak dan berhingus..sebab..saya tak makan sebarang ubat sebab takut effect Ammar .. (fully BF kan..) then sampailah ke hari Majlis tu, saya dah dilanda sakit kepala ya amat sampaikan saya terpaksa telan Actifast (surrender dah) sebab effect saya yang tak boleh buat kerja langsung!..lepas makan actifast, Alhamdulillah semuanya ok..

Then esoknya saya ambik cuti half day sebab dah standby awl2, takut penat kenduri..then..saya rasa macam tak sedap badan..sakit kepala lagi..batuk tak berhenti..terus saya hantar anak2 ke rumah MIL then saya terus pecut ke Klinik Puchong Jaya (Klinik terbaik katanya)..Jumpa doctor tu terus saya di diagnose saya ada sinus n kalau Xray, sinus tu dah merebak ke kepala dan sekeliling mata sebab satu muka saya berdenyut-denyut..sakit woo..huhuh..lepas tu dengar paru0paru saya pon ada bunyi..then doctor tu suruh saya pantnag n jaga betul2..no ice, no buah buahan, no air cond..huhuh..then saya terus dapat MC dua hari..suruh berehat katanya..

telan 8 jenis ubat..dan Alhamdulillah getting better..Kahak pon berkurangan..n kena habiskan antibiotic 5 hari..huhuhu..

Dan Semalam..ni nak cerita ni..saya ni tak taulah..rajin kemain kan..gagah jugak keluar pagi-pagi..hantar Aqil..hantar bebudak pergi rumah bibik..then, terus ke klinik gigi.nak tampal gigi saya yang sakit..

sekali tu kan..orang tu tanya..ada batuk - batuk tak?

Saya cakaplah ada..

Lepas tu dia tanya..berapa hari..

3 minggu..

3 minggu? ok nah pakai mask?dah pergi check?sebab sekarang ni musim tibi..baik pergi check..

hurmm..actually saya baru pergi klinik semalam so skrg tgh on ubat..

Okk..takpe duduk dulu..

Masuk bilik doktor pulak,bila diorang highlight saya batuk lebih 3 minggu, semuanya cautious..takut..huhuhu..sampaikan bila saya bukak mask in purpose doktor nak cek gigi, terus doktor tu kelamkabut cakap, pakai mask dulu, pakai mask..huhu.macam jijik sangat!huh

Lepas tu baru dia terangkan sekarang ni batuk tibi tengah menular n boleh berjangkit melalui udara..so bahaya..ok faham..so for the time being dia memang takkan cek gigi saya n after batuk tu dah ok, baru datang balik..huhuhu..sedih ok!

Okla..saya balik dengan hampa dan menahan gigi yang sakit..

Stress..terus saya pergi ois walaupun saya tengah MC..pekerja berdedikasi sangat kan?

Ok jangan percaya!saya memang tengah banyak kerja..so saya tak boleh cuti lelama..huhuhu..sila nangis..

dah jangan nangis..jom layan serpihan gambar time kenduri..

Yang paling mencuri tumpuan haruslah si Kakak Medina Amani walaupun sebenarnya Ammar Jauhari yang di rai..biasalah...dia kan paling cutiest girl.. (sila perasan..) hehee..


Simple Deco from Buaian Berendoi Suci


















Nak tidur..Nak susu...









My Cutiest Medina Amani













habis di gomolnya si adik..





My Handsome Boy..













Mommy yang di paksa pakai Mask..huhuh..

Jutaan terima kasih buat semua yang hadir esp Kak Raihan yang sangat peramah and lovely..serious 1st time jumpa rasa macam dah lama kenal..seriously..dahlah selama ni hanya berbalas comment di blog je..bila jumpa depan-depan terus macam kawan lama..hahahha..Maafkan aida ye kak kalau ada terkurang kat mana-mana..happy sangat dapat jumpa akak n family..nanti kita jumpa lagi tau..





Photobucket

8 comments:

mila said...

alaaaaa nape medina tu comel sgt!!!! geram plak tgk dia pakai tudung.cute... ammar pon hensem..bkn main pakai tuxedo ye? hihihi

Raihan said...

suka tgk pic..comeyy dan cutee semua.... :) Ammar pun good boy..

Semoga Aida cepat sembuh...sekarang musim...batuk dan demam..

InsyaAllah nanti kita berjumpa lagi

Sha said...

Medina pakai tudung macam muka Aida..Hihii..Semoga cepat sembuh...

Suliana said...

comelnya ammar dan medina.. medina pakai tudung je lah lepas ni hehe. mana abg aqil

arysha_fayyadh said...

Assalam aida,
moga cepat sembuh naaaaaaaaaaa
alolooooo
nomei toi medina
dah overshadow baby dah he3 :)
tapi ammar tetap encem gitew kan3

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

amboiii..bukan main segak baby sorang tu ye..hihihi..kakak medina pon ayuuuu sgt bertudung jubah bagai..hihihi..nway, sweet sgt deco buaan tu..^_^

Mar Mansor said...

smart nya ammar

dalila said...

alahaii..comeinyeee kakak medina pakai tudung..ammar pun hensemmmm..muahhh skettt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...