Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 24, 2019

Latest Update on MommyAqilMedinaAmmar

Salam..

Terbaca nukilan dulu-dulu buat saya jadi rindu..

Haihh murahnya rasa rindu ni sekarang..rindu pada yang tak sudi pun ada..ehh!

hahaha..

Okla..saya percaya ramai followers saya dah pun meninggalkan arena blogger dengan jayanya sbb masing-masing dah occupied dn life masing2..IG kan ada, update je kat sana...siap boleh live lagi..

For me..blog still relevant since kat sini saya rasa puas untuk meluah semua yg saya rasa..without mengharapkan apa2 dari yg membaca..

sekurang-kurangnya banyak tulisan saya boleh dijadikan kenangan dan rujukan di masa akan datang..InshaaALLAH amin..

Okla..saya nak update serba sedikit pasal Aida&anak3..hehe..

Saya masih bekerja as Sr Acct Exec at Subang..

Masih mempunyai 3 anak yang bilangan dia InshaaALLAh tak bertambah dah kot..saya dah stop mengandung & melahirkan..cuma tak ikat je lagi..boleh lagi la sbnrnya nak keluarkan sorang dua..tapi bukan sekarang..hahaa..

lain-lain masih sama..

Cuma berat je tak sama!!benciiiiiiiiiiii

Now almost 63kgs tauuu..sama macam mengandungkan Aqil dluu..sedih gilaa...hahahaa..makan manis nak..diet taknak..exercise malas..mendapatlah kan..

Aqil..

Dah darjah 4 pun dia..
Prestasi pelajaran makin merosot..entahla..asyik main n tgk game..tu je lah keja..saya pun runsing..
Alhamdulillah baca Al-Quran dah lancar..lega lah jugak..
Sekarang ni aktif main bola sepak..mmg masukkan dia dalam Clinic Footbal on weekend..at least got something to learn kan..

Medina..
Dah pun masuk umur 6 tahun..
sekarang sekolah tadika di area rumah saya which pagi2 mmg tugas saya hantar mereka ke sekolah..
Dah start mengaji since umur 5 tahun..tp development agak slow but got improvement..skrg pun dah makin lancar..Alhamdulillah..
Sekarang Medina mmg dapat anugerah Anak paling menyenangkan parents..Alhamdulillah..

Ammar..
Baru masuk umur 4tahun 4 bulan tapi dah kena sekolah..
Anak paling banyak kerenah and manjaaa amattt!hahaa
pagi2 kena jerang air tau untuk dia mandi..(rumah takde water heater)haha..
Pagi2 jugak kena dukung turun bawah..dah lepas mandi kena dukung balik bawak pg depan..haa camtu la tahap kemanjaan dia..
Itupun mommy tak kurus kurus jugak..High metabolisme where are you??
pastu dah sekolah 4 bulan pun, still nangis kat sekolah nak balik..Nasib baik cikgu dia buat tak tau jeee..hahaa

Rasanya tu saja nak update buat masa sekarang..oh pasal husband?tak payah kot..sbb blog ni utk anak2 n saya je..hahahaa

Sampai ketemu lagi ye semua!


Belanja sikit gambar tahun lepas..

Kalau belanja gambar tahun ni,takut tak kenal pulaa..

hahaahaa






3 comments:

mila said...

wei kak, dh lama gila xmasuk blog..kat sini lagi lama x masuk hahaha... nape muka akak lain bebenor dlm pic atas tu???dh mcm org lain!! :-D

NrlAidaHml said...

HAHAHA..
Samalah jugak..dah lama tak bukak blog..rindu Mila..hhee..muka lain?haha..sama je..masih cam dlu jugak..dh makin tua..hehe

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

aidaaa..tqqq dtg komen kat blog akak..terharu..bahahahaha..rindu sgt zaman blog tp tk mampu nak aktif dah..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...