Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 27, 2016

Indahnya berbicara sekiranya mempunyai MASA!

Assalammualaikum..

Sesungguhnya saya teramat rindu nak menulis..nak sakan bercerita itu dan ini..nak kongsi segalanya..tapi tapi dan tapi..kena ada tapinya..

Saya pun tak pasti..kenapa saya sebegitu sibuk..elok punch in je saya akan leka dan terus hanyut dengan urusan kerja yang tak berkesudahan..memang tak ingat dan tak sempat nak mengular (dulu selalu buat)..tak sempat nak buka internet..ada je kerja yang kena selesaikan walaupun memang sampai sudah tak habis..

Haih..bilalah saya boleh convert to WAHM?

Bila?

Bila?

Haih tak sabar!tak sabar nak keluarkan produk..tak sabar nak dapat income secepat yang mungkin dan tak sabar nak hidup dengan stabil..tak sabar..

Haih bersabarlah..kerana sabar itu indah!

Semoga segalanya dipermudahkan..Amin!

Sampai ketemu lagi semua!!

Rindu koranggg sesangat!!

*sigh*




Photobucket

4 comments:

dalila said...

kannnn..rindu kan nk celoteh panjanggg2..rinduuu aida...arini bos xde bole la nk BW..lamenyeee xsinggah cni..aida rajin jgk update fb ngan ig..ila ni dh la blog idup segan mati xmau..fb pun bukak kjp2 je..

Mar Mansor said...

sibuk sangat dengan kerja ye

LYAfrina said...

ptt lama x nmpk...
xpe aida...utamakan kerja..lya pon gitu..time ada msa je bru menulis n bw...

in shaa Allah, moga cita2 aida tu dimakbulkan..amin

Atie Yusof said...

Rindu Aida juga.. lama tak BW kan..
atie pun baru sembuh dr sawan M.. haha.. moga impian Aida menjadi kenyataan ya..amin..amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget