Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Feb 16, 2015

kembali bekerja! Ammar 2 Months Old

Assalammualaikum..

Kembali saya ke kancah pekerjaan setelah 2 bulan bercuti..Eceh..

2 bulan cuti..blog pun cuti..sorry kawan-kawan semua..terlalu banyak yang jadi buat saya tak berkesempatan untuk menyinggah ke mana-mana pun..sobss sobsss..

Terlalu banyak nak bercerita..tapi tak berkesempatan..sepanjang saya bercuti banyak tarikh-tarikh penting yang terjadi..antaranya..Medina turns 2.. dah besar dah anak dara saya satu-satunya tu..Anniversary saya yang ke TUJUH!Oh semuanya berlalu tanpa coretan pape pun di blog ini..huhuh..

So banyak nak bercerita tapi kita hold dulu ye sebab kerja saya setinggi gunung!OMG..cuma hari ni sempat jugak bawak Ammar check up 2 months n ambik injection sekali.. dah 5.8kg dah mamat tu..Alhamdulillah..Masih fully breastfeeding..Alhamdulillah..

Nanti kita celoteh pepanjang lagi k..

Sebelum tu sempatlah nak bagitau ni.. BIBIK saya lari!!!Oh sakit hati!!

wuwuwuwuwuwuwuwuwwwwwwwuuuuuuuuuuuu


Recycle gambar kat Instagram.. hehee..



Photobucket

6 comments:

mila said...

mcm muka medina je hehe...slmt bekerja semula sis :-)

what?? bibik lari? adoi doi...

dorsett pink said...

Dah naik kerja, pasti rindu sama si kecik tu kan? Hehe

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

akak pon mcm dah lameeee sgt tk update blog..hukhuk..nway, bby ammar mmg iras medina..hihi

Raihan said...

rindu nak baca coretan aida..Ammar dah 2 bulan..sekejap je..

Aida..sama la..bibik akak pun datang malaysia..bila nak g jemput..dah xde...jadual semua bertukar..hantar anak sekolah..transit semua...

Semoga Allah balas perbuatan mereka ni..

Mar Mansor said...

tahniah untuk semua anugerah..

LYAfrina said...

wah..sekejap je...
dah 2 bulan ammar..
mula2 nk berpisah, mmg berat sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...