Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 13, 2017

13.03.17 - Happy 33th Birthday Husband!

Assalammualaikum..

Yeay hari ni berkesempatan untuk mencoret sesuatu disini kerana Manager saya kena kerja kat bawah (production line)..hahahahhaha *gelak jahat!

So saya ada sedikit free ini hari sebab kerja kerja banyak saya dah selesaikan these few days..so kerja dah takda...hahahahha..seronok seronok seronok *versi upin ipin

Hari ni hari Ulangtahun yang Ke 33 buat suami saya yang tercinta..Ironinya..kekonon hari ni saya nak buat surprise la sikit..walaupun berkali kali dia cakap hadiah taknak celebrate pun taknak!eh!! duit saya suka hati saya lah..hahahah

So dah berpakat jugak dengan anak anak sebab diorang pun excited nak mendeco..agak sweet anak anak saya disitu sebab sukakan keraian..diorang happy sebab dapat makan cake sebab semuanya cake lover!!hahaha

Balik karang agak rushing jugak untuk saya sebab berkejar nak beli cake pastu nak mendeco..pastu nak masak mee hoon..kalau tak masak pun beli Pizza yang RM5..beli 2 beli soup 4 pastu beli air A&W..settle!!

Hehee..doakan Surprise saya dan anak anak menjadi ye..InshaaALLAH..

To my one and only Husband..Happy Birthday Abg..semoga Abg dapat menjadi imam yang terbaik buat kami yang dapat memacu kehidupan kita di akhirat dengan cemerlang..InshaaALLAh.. Bie akan sentiasa mendoakan kesejahteraan untuk Abg dan semoga segala yang baik baik akan menjadi milik abg suatu hari nanti..Amin!

We love love love you forever!






Thanks for being the most wanted husband for me and good daddy to our loved ones..

XOXO
Wife@Bie@Baby



Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget